Máte problémy s návštevnosťou webu? Zbavte sa ich

Máte problémy s návštevnosťou webu? Zbavte sa ich

696
0
PODIEL

Dnes sú veľmi populárne malé eshopy, skúša ich rozbehnúť veľa ľudí, ktorí veľmi rýchlo zletia zo svojich vzdušných zámkov na zem. Myslia si, že stačí zohnať lacný tovar z Poľska či Číny, vytvorenie pekného eshopu a predaj sa rozbehne sám. Bez toho, aby ste tvorili obsah, platili si reklamu alebo robili linkbuilding to nepôjde. Žiaľ, takto to nefunguje. Aj keď „žiaľ“, asi nie je správne slovo, lebo takto sa pretriedi aspoň zrno od pliev a na trhu ostanú iba tie eshopy, ktorých majitelia to robia poctivo a majú záujem zlepšovať sa.

Aj eshop musí produkovať obsah

Mať najnižšie ceny nie je spôsob, ako uspieť na trhu. Pozrite sa napríklad na Martinus, ani zďaleka nie sú najlacnejší, no určite sú najobľúbenejší. Prečo? Lebo sa stali love brandom. A k tomu patrí aj tvorenie zaujímavého obsahu. Robte pre svojich zákazníkov, návštevníkov videá, blogy, fotky či čokoľvek, čo je spojené s vašim podnikaním. A robte to zadarmo. Prineste im jedinečný obsah, za ktorý zaplatia 0 €. Nedarí sa vám zvýšiť tržby a ani návštevnosť po tom, čo vytvoríte kvalitný obsah? SEO analýza vám pomôže odhaliť príčiny.

Čo môže SEO analýza odhaliť?

Predtým, ako sa rozhodnete, čo s vašou stránkou ďalej, je potrebné podrobiť váš web analýze, ktorá odhalí chyby v nadpisoch, štruktúre webe, nájde kľúčové slová na linkbuilding a navrhne, kde by ste mali doplniť obsah. Až potom sa môže začať misia, ako zvýšiť návštevnosť vášho webu.

Popredné miesta vo vyhľadávaní

Riešením sú aj PPC reklamy, to je však krátkodobé riešenie, je ale pravda, že znamená okamžitý prílev návštevníkov. No potom, čo si prestanete platiť reklamu, prestanú k vám chodiť aj noví návštevníci. Linkbuilding, teda tvorba spätných odkazov, sa používa ako hlavný nástroj na zlepšenie vášho miesta vo výsledkoch internetových vyhľadávačov a má dlhodobú účinnosť. Ako to funguje? Čím viac „cudzích“ webov odkazuje na ten váš, tým je vaša stránka pre internetové vyhľadávače relevantnejšia. A čím je relevantnejšia, tým je vyššie vo výsledkoch vyhľadávania. Jednoduché a účinné.

BEZ KOMENTÁRA

ZANECHAŤ ODPOVEĎ