Dajte si záležať na tom, ako sa prezentujete

Dajte si záležať na tom, ako sa prezentujete

456
0
PODIEL

Nie je prezentácia ako prezentácia. A zabudnite na to, že aj zlá reklama je reklama. To je najväčší mýtus, ktorí rozšírili len tí, ktorí reklamu nevedia robiť. Cieľom reklamy je presvedčiť ľudí, že tento výrobok je presne ten, ktorý si chcú kúpiť. A to predsa zlá reklama nedokáže. Vďaka nej si síce ľudia dokážu zapamätať vaše meno, ale hneď sa im s ním aj vybaví – zlý výrobok, nekupovať. A na čo by ste si mali dávať pozor pri prezentácii na internete?

 

Buďte originálny

Či je to newsletter, váš web, komunikácia s klientom alebo čokoľvek, kde niečo píšete, neberte sa vážne. Naozaj. Buďte uvoľnený, spontánny a priateľský, potom aj tá komunikácia s klientom sa nesie na inej úrovni. Nebuďte ako Billa na Facebooku, ktorá odpisuje na každý komentár: „Dobrý deň, ďakujeme za podnet, preveríme to. Vaša Billa“. To je nuda a navyše to nespokojných zákazníkov len viac nahnevá. Dôležité sú aj originálne fotky na vašej stránke. Žiadne fotobanky, zaplaťte si fotoštúdio a tvorte originálny obsah. Oplatí sa to.

Dajte si záležať aj na svojej korporátnej identite

O korporátnej identite sa veľmi nerozpráva, veľa ľudí ju považuje za málo dôležitú, či dokonca nedôležitú. A to je chyba. Síce pri menších spoločnostiach nie je tak ľahko výrazná ako pri tých nadnárodných, ale je super vidieť, že aj malá spoločnosť si dáva na tom záležať. Logo, farby spoločnosti, vizuál vizitiek, podis mailu, to všetko patrí do firemnej identity. A keď je zmáknutá profesionálne, spoločnosť robí hneď lepší prvý dojem. Nechajte si vypracovať design manuál odborníkmi a robte pozitívny dôležitý prvý dojem.

Nie na všetko sa oplatí šetriť

Nie na všetkom sa oplatí šetriť, napríklad šetriť na kvalitnej a vkusnej prezentácii svojej firmy, nie je efektívne šetrenie. Efektívne šetrenie je napríklad kúpiť lacné tonery alebo používať LED žiarovky. Preto šetrite iba tam, kde je to naozaj efektívne.

BEZ KOMENTÁRA

ZANECHAŤ ODPOVEĎ